ΤΑ ΚΟΥΡΕΛΙΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΝΕ ΑΚΟΜΑ...

6.3.07

ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΧΧΧΟΟΟΟΟΟΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ!!!!!

Αν δεν μ'απατά η μνήμη μου σήμερα πρέπει να είναι Τρίτη...
Ο ήλιος ψιλο-καίει σαν πούστης (που λέει και το song) και ξύπνησα (πάλι) στις 14.10...
Μ'αρέσει που με κλειστά ακόμη μάτια άκουγα τα πουλιά να κελαϊδάνε και σκέφτηκα οτι με αυτό τον τρόπο τα πουλάκια του καλού θεούλη κελαϊδάνε μόνο όταν πάει να ξημερώσει...Την αυγή...
Τώρα πως το βγαλα αυτό το συμπέρασμα...μόνο ο θεούλης ξέρει!

Το τριήμερο ήταν περίεργο, πολύ πιεστικό ψυχολογικά, αλλά οφείλω να ομολογήσω οτι που και που χρειάζεται... Να ξυπνάμε λίγο... Εφτασα στα οριά μου το Σάββατο το βράδυ...
Η κωλοδουλειά που διάλεξα να κάνω απαιτεί πολλά ψεύτικα γέλια, πολλές δήθεν γνωριμίες, πολλά μπλα μπλα και χαρούλες και γάμα τα και δώσε τόπο στην οργή και ο πελάτης έχει δίκιο και εγώ φταίω και χρεωσέ το σε μένα και ΑΝΤΕ ΓΑΜΙΔΙΑ....
Ε κάποια στιγμή έσπασα...
Το καλό σε όλο αυτό ήταν ότι βρήκα ξανά ένα πολύ δικό μου άνθρωπο που είχα χάσει μήνες τώρα (και το αστείο είναι οτι βλεπόμαστε ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ) μα πάνω απ' όλα βρήκα την πάρτη μου και με γουστάρω ξανά κι'ας ξυπνάω 14.10 ενώ έχω 150 δουλειές να κάνω, κι'ας αγοράζω βιβλία που βαριέμαι να διαβάσω, κι'ας έχω να καθαρίσω το τσαρδί μου μήνες και είναι όλα μεσ'τη μέση και στ'αρχίδια μου βρε αδερφέ και αύριο μέρα είναι και ας μη σώσουνε να γίνουμε όλα αυτά που πρέπει στη τελική!!! ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΧΧΧΟΟΟΟΟΟΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ!!!!!
Η αλήθεια είναι οτι φορτώθηκα πολλά καρπούζια στην ίδια μασχάλη φέτος...
Κι' όσο κι' αν σου λένε οι άλλοι οτι υπάρχει και η άλλη να βάλεις κανένα αν δεν έρθει η ώρα δεν το καταλαβαίνεις...
ΚΟΥΡΕΛΑΚΙΑ ΜΟΥ ΚΑΛΑ, ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΡΕ!!!
Τα λέμε την Παρασκευή στο ΠΑΡΤΥ μας! Στη δικιά μας βραδιά!
ROCK PARTY όπως τότε...

2 comments:

an205 said...

Για την εκπομπή ούτε κουβέντα, έτσι είπαμε ρε ε έτσι είπαμε;
Δεν θέλουμε θλιμμένους στην γιορτή μας...

Αστάρτη said...

Aυτό το οοοοοοοοοοοχχχχχχοοουυυυυυυ
είναι χαρακτηριστικό του "είμαι καλά και ολα στ'αρχίδια μου!".Σαν να σε έχω μπροστά μου.Οπου,αν και σε είχα μπροστά μου λίγο πρίν, τώρα μαθαίνω για το ροκ πάρτυ.
Ααααχχχχ..σου 'χουν πάρει τα μυαλά οι γυναίκες..και τα λεφτά(πόσο είπαμε ήρθε το κινητό???)
:)

ΚΙΤΡΙΝΑ ΦΩΤΑ - ΑΣΤΑΡΤΗ