ΤΑ ΚΟΥΡΕΛΙΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΝΕ ΑΚΟΜΑ...

17.10.07

ΕΠΙΚΑΙΡΑ...

Η φύση της εργασίας μου και κατ' επέκτασην η δομή του ωραρίου που ακολουθώ εις την καθημερινότηταν μου αυτή ταύτη και παρ' αυτα, δεν μου επέτρεπε την παρακολούθηση των γεγονότων παρα μόνον εις την μορφή τίτλων ειδήσεων και όχι όπως ίσως, λέγω, ελαφρώς διεξοδικότερα θα ήθελα...

Τώρα όμως όλα αυτά, αγαπητοί αναγνώστες μου, μετά την αλλαγή ωραρίων και κατ'επέκταση καθημερινότητας - τελείωσε η τουριστική σεζόν, για να μη σπάτε το κεφάλι σας άδικα - αποτελούν μια φάλτσα νότα εις το ένδοξον παρελθόν και πλέον ήμεθα ελεύθεροι να ατενίζουμε με αισιοδοξία το άμεσο και λαμπρόν χειμωνιάτικο μέλλον - διακοπές -...

Χθες λοιπόν και μετά το πέρας των αθλοπαιδειών μετά του φίλου μου Λευτεράκη - έπαιζα μπάσκετ , ο θεός να το κάνει - και μετά το απαραίτητο μπάνιο, και την κατασκευή ενός ροφήματος - τσαγάκιον - ακούμπησα εις την κλίνην μου και γεμάτος όρεξη για ενημέρωση παρακολούθησα το κεντρικό δελτίο ειδήσεων μεγάλου αθηναϊκού καναλιού, εις την συνέχεια την εκπομπή του Λάκη και το πακετάκιον έκλεισε με την παρακολούθηση του Θέμου...

ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Πάτε καλά εκει πάνω στην Αθήνα?
Σας πείραξε τίποτα άλλο εκτός απο τα ήδη γνωστά? (νέφος, άγχος κλπ...)
Ξεσηκώθηκαν λέει τα συνδικάτα για τις συντάξεις και την αύξηση του ΦΠΑ που έχει στα σκαριά ο horsehat (ελληνιστί Αλογοσκούφης). Και το αστείο της υπόθεσης είναι οτι είχε πει, λέει, οτι δεν θα το κάνει... Γιατί ρε θα σας ρωτήσει?
Εσείς δεν τους ξαναψηφίσατε? Και μη μου πει κανείς οτι δεν τους ψήφισε κανένας εργαζόμενος ή μέλος συνδικάτου γιατί θα εκραγώ... Γιατί λοιπόν φωνάζετε τώρα?

Και θα έρθεις εσύ τώρα να μου πεις και με το δίκιο σου...
Και ποιόν να ψηφίζαμε καλέ μου άνθρωπε?
Τον ολαρία - ολαριά?
Τον 5-10-15 φτου και βγαίνω?
Έχεις δίκιο...
Τι να σου πω, πως δεν έχεις?
Έβγαινε κάποτε ο συγχωρεμένος ο Αντρέας με τα ζιβάγκο του και τ'αρχίδια του να σκάβουνε χαντάκι όταν περπάταγε, έπινε και 4 ουϊσκι και χόρευε ''Ιστορία μου αμαρτία μου'' και κλάνανε όλοι μαλλί...
Βγαίνει τώρα ο Έτσι με το ποδήλατο και το αντιανεμικό, πίνει 4 amita motion και χορεύει
''Ιστορία μου παρ΄τα τρία μου''... Έχεις δίκιο...

Αμ όμως θα στην πω γιατί και πάλι βλέπω οτι δεν πας καλά...
Βγαίνει ο Τροφαντός και λέει ''είμαι εδώ'' την Κυριακή των εκλογών... Τη Δευτέρα τον βγάζεις πρώτο στα γκάλοπ με 80-20... Την τρίτη το φέρνεις στο 60-40... Την Τετάρτη με αποτελειώνεις και ο έτσι είναι μπροστά με 65-35... ΠΑΣ ΚΑΛΑ?
Το αστείο είναι αλλού όμως... Καταλληλότερος για πρόεδρος ο έτσι, καταλληλότερος όμως για να νικήσει τον Καραμανλή ο Τροφαντός... ΠΑΣ ΚΑΛΑ?
Μήπως θες αγαπητέ ψηφοφόρε του ΠΑ.ΣΟ.Κ. να σου αλλάξουμε και το καταστατικό του κόμματος για να βολευτείς? Άντε χέσε μας ρε φίλε στην τελική... Άσε που όλα τα μηδενικά που κατάφεραν μέσα απο τα τηλεοπτικά παράθυρα να γίνουν - επιτέλους - νούμερα αποκαλούν ξαφνικά ο ένας τον άλλον ΣΥΝΤΡΟΦΕ! Είναι για να κλάνεις στο γέλιο...
ΤΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΚΑΙ ΤΣΑΤΣΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ, ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ...

Ένα άλλο θέμα που απασχολεί τα δελτία ειδήσεων είναι το θέμα διαδοχής του αρχι-επιτρόπου...(επίτροπος για όσους δεν γνωρίζουν στον εκκλησιαστικό κύκλο είναι αυτός που βγάζει το δίσκο και στο τέλος προσθέτει και τα λεφτά απο το παγκάρι και κάνει τη σούμα και εννίοτε τη μοιρασιά)...
Φτάνει μόνο να κοιτάξετε την κακία στα μάτια τους για να καταλάβετε...
Και επειδή έχω αηδιάσει εδώ και χρόνια με τους τραγόπαπες θα δανειστώ μόνο μια φράση του Λάκη απο την χθεσινή εκπομπή του...
ΣΩΣΤΕ ΤΟ ΘΕΟ ΑΠ'ΤΟΥΣ ΠΑΠΑΔΕΣ!!!

Α, όχι άλλη Βροχοπούλου ρε παιδιά... Φτάνει με την κολόγρια και τον Αλβανό...
Φτάνει με τα ψώνια...

Τελικά αν είναι έτσι καλύτερα να δούλευα κάθε βράδυ και να μην ήξερα τι γίνεται... (Κάτσε μην είναι ανοιχτοί οι ουρανοί μεσημεριάτικο και γίνει καμμιά στραβή)...
- ΠΛΑΚΑ ΕΚΑΝΑ ΘΕΟΥΛΗ ΜΟΥ Ε?


6 comments:

an205 said...

μαύρα κοράκια με νύχια γαμψά
πέσανε πάνω στην εκκλησιά
άγρια κράζουν γι' άμφια διψούν
τον "νυν" νεκρό να δουν

αρχιεπίσκοποι θέλουν να γίνουν
και την κορώνα να φορούν

γεμάτοι μίσος και με κακία
τους αντιπάλους πετροβολούν

ΥΓ.: στο ρυθμό του γνωστού αντάρτικου

JoaN said...

μα κι εσύ είδες ειδήσεις;?! το θελε ο οργανισμός σου. Σε τίτλους κ πολύ τους πάει...

Aggelos Spyrou said...

Από τα καλύτερα που έχω διαβάσει τον τελευταίο καιρό!

phantom_pad said...

@an 205
είναι τρελλοί αυτοί οι Αθηναίοι...
@joan
όλοι έχουμε μια δόση βίτσιου μέσα μας
@aggelos spyrou
αν δω και καμμιά Τατιάνα θα σου γράψω και καλύτερα...

noize said...

ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟΣ!
ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ!ΑΡΓΗΣΕΣ ΑΛΛΑ ΕΠΑΝΕΙΛΘΕς ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ!ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΙ ΔΩ ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΠΙΣΩ.ΓΙΑ ΡΙΞΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΓΥΡΩ ΣΟΥ...

phantom_pad said...

Φίλε noize ευχαριστώ αν και δεν με λένε Δημήτριο!!!
Η Αθήνα αναφέρεται ως το επίκεντρο των γεγονότων γιατί εκεί γίνονται τα πιο πολλά απο τα προαναφερθέντα...
Αυτό δε σημαίνει οτι μας αφήνουν αδιάφορους...
Δεύτερον οτι εδώ γίνεται μια απ'τα ίδια τα ξέρουμε, τα βλέπουμε και τα συζητάμε χρόνια τώρα...
Καλό χειμώνα...

ΚΙΤΡΙΝΑ ΦΩΤΑ - ΑΣΤΑΡΤΗ