ΤΑ ΚΟΥΡΕΛΙΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΝΕ ΑΚΟΜΑ...

2.1.08


ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ ΓΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΟΛΑ Τ'ΑΛΛΑ ΘΑ'ΡΘΟΥΝΕ!


Και επειδή θέλω να τελειώνω με τις εκκρεμόττητες του 2007 αυτό είναι το τελευταίο κείμενο της χρονιάς που έφυγε!


ΠΕΡΙ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ


Χάζευα χθες το βράδυ τις αθλητικές εκπομπές και παρατήρησα κάτι που μάλλον έχω παρατηρήσει εδώ και αρκετό καιρό και ίσως δεν έδινα σημασία...


Το επίπεδο του ποδοσφαίρου που βλέπει ο Έλληνας φίλαθλος κάθε Κυριακή είναι αν όχι αισχρό, σίγουρα πάρα πολύ κάτω του μετρίου…


Παράδειγμα και ξεκινώντας απο την ομάδα μου, έβαλε χθες 4 γκολ στον Εργοτέλη και το θέαμα που παρουσίασε ήταν αισχρό… Καλός και σαφώς με αναγνωρισμένη αξία αυτός ο Λυμπερόπουλος αλλά ρε παιδί μου ποτέ δε θα αγόραζα φανέλλα με τ’ονομά του. Δε μου κάνει απο τότε που έπαιζε στον Παναθηναϊκό…


Αν έχεις μεγαλώσει βλέποντας Βασίλη Δημητριάδη και μετέπειτα Ντέμη Νικολαϊδη (στα καλά του) δε σου κάνει… Και πάλι λέω οτι δεν αμφισβητώ την αξία του αλλά δε κάνει για τα δικά μου μάτια. Αργός και άστριφτος μωρε αδερφάκι μου.

Άντε να του έρθει η μπάλλα εκεί που -την- θέλει, άντε να κάνει μια ντρίμπλα, άντε μια προσευχή, άντε κι’ένα τσιγάρο γιατί μας έφαγε η πολλή δουλειά, άντε να σουτάρει…


Δε θα πω κάτι άλλο για συγκεκριμένο παίχτη πέρα των Μπλάνκο και Παπασταθόπουλου. Ο μεν πρώτος πιστεύω οτι είναι πολύ πολύ καλός παίχτης, μαχητής, έξυπνος με καλές τοποθετήσεις αλλά και… απουσιολόγος.

Δε το ‘πιασες ε;

Θυμήσου στο σχολείο πόσες πάσες έδινες στον κολλητό σου και διπλανό σου –μια ζωή τελευταίο θρανίο- και πόσες στο φυτό της τάξης. Ρε δε πα‘να ήτανε μπροστά στη γραμμή με άδειο τέρμα,τίποτα εσύ. Πάσα στον Κωστάκη…

Ένα τέτοιο πράγμα ζει ο άνθρωπος και πιστεψέ με αν δεν πας στο γήπεδο δεν θα το καταλάβεις. Στη τηλεόραση χάνεται γιατί απλά δεν πάει ποτέ η μπάλα σ’αυτόν.


Για τον Σωκράτη προσωπικά έχω μόνο να πω οτι μετά τον Μανωλά -απο πάθος και όχι μαλακισμένο τσαμπουκά τύπου Μιχάλη Βλάχου- και τον Ντόμπος –αν τον θυμάσαι- έχω να δω τέτοιο στοπερ. Άψογος και με κέφι ρε παιδί μου. Βλέπει τα χαφ να κατεβαίνουν και γυαλίζει το μάτι του. Ορμάει. Σε αντίθεση με το Δέλλα που το νυσταγμένο του μάτι θυμίζει αυτό της αγελάδας που κοιτάει τα…τρένα να περνάνε.


Απο τότε που ήρθε αυτός ο Σάντος –καλή του ώρα εκεί στη Θεσσαλονίκη,τα ίδια πάει να κάνει και στον ΠΑΟΚ τώρα- έγινε η ΑΕΚ πιο αργή κι’ απ’το θάνατο.

Ακόμα και με τον Ντουμιτρέσκου μπορεί να πήγαινε όπου να’ναι, να βαζε 6 και να ‘τρωγε 4 αλλά έβαζε 6! Έτρεχε, είχε κάθετες μπαλιές, ΣΟΥΤ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ, κάτι κινούνταν βρε παιδί μου.


Ανάθεμα αυτόν τον πούστη που ανακάλυψε την ανάπτυξη απ’τις πτέρυγες, με τα χαφ-εξτρέμ και το παγκόσμιο ποδόσφαιρο ακόμα και στις αλάνες έγινε τερματοφύλακας-πάσα στο στοπερ-πάσα στο αμυντικό χαφ-πάσα στο δεξί/αριστερό εξτρεμ-τρέχω,τρέχω,τρέχω,όταν δω γραμμή βγάζω σέντρα…


Όπως και κάθε φίλαθλος της ΑΕΚ νιώθω οτι η ομάδα μου και κάποιες χρονιές έπαιζε την καλύτερη μπάλα και έβγαινε τρίτη ή δεύτερη στο τέλος. Είτε απο διαιτησίες, είτε απο δικά της λάθη ειδικά τα χρόνια του Σάντος αλλά ρε παιδιά πολύ γκρίνια. Μπλα,μπλα,κλαψ,κλαψ, φτάνει! Κλαψ ο Παπασταθόπουλος -το μόνο κακό του-, κλαψ ο Δέλλας, κλαψ ο Λυμπερόπουλος. Παίξτε λίγο την μπαλίτσα και αφήστε τα κλαψ και τα λυγμ…


Αυτά για την ώρα.

Θα ασχοληθώ και με τους υπόλοιπους αλλά επειδή θέλω να είμαι εντάξει ξεκίνησα απ’τα δικά μου χάλια, για να μη λέμε μόνο για τη καμπούρα της άλλης καμήλας και δε βλέπουμε τη δικιά μας.


Υ.Γ. Καλά ρε άνθρωπε εκεί στη Ξάνθη που σ’έχουν να βάζεις μουσική πριν, κατα τη διάρκεια και μετά τη λήξη του αγώνα κάθε φορά που έβαζε γκολ η Ξάνθη βρήκες να βάζεις το Jingle Bells σε μπιτ; Όχι τιποτ’άλλο αλλά έβαλε και 6 γκολ προχθές!

Δηλάδη κοντά στο Πάσχα θα βάλεις το ΄΄Μπήκαν τα γίδια στο μαντρί΄΄;

No comments:

ΚΙΤΡΙΝΑ ΦΩΤΑ - ΑΣΤΑΡΤΗ