ΤΑ ΚΟΥΡΕΛΙΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΝΕ ΑΚΟΜΑ...

31.1.08

ΚΙ' ΑΠ' ΤΟ ΤΑΦΟ ΠΛΑΚΑ...

Κι' εξηγούμαι...
Τον Χριστόδουλα απ'τη πρώτη στιγμή που τον είδα στο γυαλί εν αντιθέση με τα όσα είχε πει και πριν τα πει δεν το ''πήγαινα'' μια...
Γυάλιζε το μάτι του ρε παιδί μου... Μου φαινόταν πολύ επικίνδυνος...
Τόσα χρόνια ήμουν πολέμιος στις απόψεις του...
Δε μου καθότανε πως να το κάνουμε τώρα?
Όταν πέθανε λοιπόν είπα μέσα μου οτι ''εντάξει, κοίτα να δεις οτι έκανε και οτι είπε ας το πάρει το ποτάμι και όλα νερό κι' αλάτι και θεός σγχωρέστου που λένε και εδώ στο νησί...
Ως προνοϊτικός τύπος που είμαι τα τελευταία χρόνια άνοιξα το site της superleague και συμβουλευόμενος το πρόγραμμα του πρωταθλήματος έκλεισα στο τέλος του 2007 αεροπορικά εισητήρια για να πάω να δω τα 2 κλασσικά ντέρμπι που θα δώσει η ομάδα μου τέλος Φλεβάρη και τέλος Μάρτη με Παναθηναϊκό και Ολυμπιακό αντίστοιχα...
Το 'χω που το 'χω το διαρκείας ας το εκμεταλευτώ λέω...
Να κάνω και τη βόλτα μου στην Αθήνα...
Κλείνω λοιπόν τα εισητηριάκια μου στην προνομιακή τιμή των 80 ευρώ πήγαινε - έλα και είμαι και κύριος και θα μπαινα και στο αεροπλάνο μου με στυλ 100 καρδηναλίων και ''αντιέ παπά, αντιέ παπά'' που λέει και ο έτσι στη διαφήμιση και που σε πάω και ποιός περνάει καλύτερα απο μένα...
Μπαίνω σήμερα λοιπόν να τσεκάρω το πρόγραμμα και λόγω πένθους οι αγώνες έχουν πάει μια εβδομάδα μετά... (!@#$%&^*)
Κι'απ'το τάφο πλάκα ρε συ?

4 comments:

Axis Mundi said...

να δούμε τι άλλο θα παραλύσει σ αυτή τη χώρα λόγω "εθνικού πένθους".

Μετεωρίτης said...

χαχαχααα!!
Πολλές καλημέρες!!
Πέρα ότι συμφωνώ με τον μακαρίτη (όχι, δεν συμφωνώ με τον μακαρίτη!! εννοώ ότι συμφωνώ με τη γνώμη που είχες για τον μακαρίτη...) (...) κάτι τέτοια συμβαίνουν και με κάνουν να αναφωνώ: ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΟΣ!!

Artemis Zannou said...

:P xoxo...Psyxraimia phantom mou!!!Se ligo kairo tha ta exeis pali ola ypo elegxo, tha deis! :)
*filakia*

JoaN said...

an exeis tyxh...diabaine...

ΚΙΤΡΙΝΑ ΦΩΤΑ - ΑΣΤΑΡΤΗ