ΤΑ ΚΟΥΡΕΛΙΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΝΕ ΑΚΟΜΑ...

23.2.07

ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΩ ΣΑΝ ΠΕΘΑΝΩ...

Εδώ σας θέλω αγαπητοί blogsters!

Κάποτε ,όταν ήμασταν μικρούληδοι (που λένε και οι local εδώ στο νησί), λέγαμε όταν μεγαλώσω θα γίνω πυροσβέστης, γιατρός, ποδοσφαιριστής, πουτάνα, δικηγόρος, ζιγκολό κλπ...

Τώρα που πέρασαν τα χρόνια και τελικά γίναμε άλλοι βάρος στην κοινωνία,
άλλοι βάρος στους γέρους μας,
άλλοι βάρος στη τσέπη της γκόμενας-νου
και άλλοι απλά υπέρβαροι,
τίθεται ένα και μοναδικό ερώτημα....

ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΩ ΣΑΝ ΠΕΘΑΝΩ???

Πρόσεξε μη γίνεις κρίνο θα πει κάποιος,που λέει και το άσμα...

Αλλά ανοίγω και σέρνω πρώτος το χορό και ξαναματαερωτώ...
Τι θα θέλατε αγαπητοί μου να γίνεται σαν έρθει η ώρα που θα ξαπλάρετε for ever?

Υ.Γ. Και επειδή θέλω για άλλη μια φορά να σε προλάβω κολόγερε το λέω πρώτος...

ΤΑΙΝΙΑ: ΡΕΖΕΡΒΑ
ΠΑΙΖΟΥΝ:ΚΑΦΕΤΖΟΠΟΥΛΟΣ,ΠΟΥΛΙΚΑΚΟΣ ΚΛΠ...

Σε κάποια στιγμή συζητάει ο Καφετζόπουλος με τον Πουλίκα,που υποδύεται έναν gay μουσικό, σ'ένα δωμάτιο ξενοδοχείου...Λέει ο Πουλίκας...
- Ένα πράγμα μου είχε πει ο πατέρας μου φεύγοντας απ'το χωριό... Αγόρι μου κοίτα μη γίνεις πούστης,πρεζάκι και κομμουνιστής...(Παύση τριών sec.και συνεχίζει...)

-ΤΟΝ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗ ΤΟΝ ΓΕΡΟ ΜΟΥ...



3 comments:

an205 said...

Υπάρχει και το θεϊκό στην ταινία "2 αυγά Τουρκίας", ο Πούλικας σε ρόλο βενζινά διώχνοντας τις μύγες με ένα πανί μία ζώνη δεν θυμάμαι ρωτάει συνεχώς: "πόσες μέρες ζει η μύγα;;;" για να έρθει στο τέλος σχεδόν της ταινίας η απάντηση "τρεις και μας κάνει την ζωή κόλαση".
Ηθικό δίδαγμα: ό,τι και να γίνεις φρόντισε να το τιμήσεις
Υ.Γ. Πάντως αν είχα επιλογή θα ήθελα να είμαι πιο τολμηρός

Αστάρτη said...

Ρεεε..με προβλημάτισε πολύ το κείμενο σου..τι θα ήθελα να γίνω σαν πεθάνω..μμμ...ξέρεις..είναι που αγγίζω την τελειότητα και δεν μπορώ τίποτα να σκεφτώ..
χούμορ!
Αυτό το "εύκολα παρεξηγήσημη" που μου είχες πεί..αυτό θα ήθελα να αλλάξω.
Να μην μου το είχες πει ποτέ...
Με κατέστρεψες αλήτη!

phantom_pad said...

malista...
o enas einai xestis kai i alli ilithia...
xmmm...
poly kala...

ΚΙΤΡΙΝΑ ΦΩΤΑ - ΑΣΤΑΡΤΗ