ΤΑ ΚΟΥΡΕΛΙΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΝΕ ΑΚΟΜΑ...

27.2.07

Πάρε τον''ΕΓΩ'' και φέρε τον εγώ!

Είναι απ'αυτές τις μέρες...
Σαν να έγινε ένα κλικ και εκεί που όλα ήταν οκ αρχίζουν σιγά σιγά να αλλάζουν...
Ίσως και να ήταν έτσι μα να μην προλάβαινα να το δω...
Δεν έχω τι να γράψω πια... Έχω στερέψει εδώ και αιώνες...

Στο σχολείο φόβος...
Στη γειτονιά φόβος..
Στο φροντιστήριο φόβος..
Στη σχολή, στη σχέση, στο δρόμο, στο στρατό, στους ανθρώπους,
στα όνειρα, στα τραγούδια, στα γραπτά, στο σπίτι, στο παρελθόν, στο παρόν,
στο μέλλον...ΦΟΒΟΣ!!!

Άντε ρε γαμήσου στην τελική...
Ναι ρε μαλάκα φοβάμαι!!!
ΝΑΙ ΡΡΕΕΕΕΕ ΜΑΑΑΛΛΑΑΑΚΚΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!
ΦΟΒΒΑΑΑΑΑΜΑΑΑΑΑΙΙΙΙΙΙ !!!!!!!

Αλλά να ξέρεις όπου σε βρω θα σε γαμήσω...
Κι'άν φοβάμαι το κάνω για πάρτη μου.
Σ'εσένα δε πρόκειται να το δείξω ποτέ...

Αυτή η γαμημένη υποκριτική μ'έχει σώσει μέχρι τώρα στη ζωή μου, αυτή θα συνεχίσει να το κάνει...

Με ότι καταπιάστηκα μέχρι τώρα το έμαθα μέχρι εκεί που ήταν αρκετό για να μάθω να το δουλεύω όπως εγώ θέλω και να μπορώ να κάνω τη δουλειά μου...
Μέτρια...
Μέτριος μαθητής αλλά περνούσα...
Στ'αγγλικά lower...
Στις σπουδές μέτριος κι'όμως το δούλεψα το επάγγελμα...
Στη μουσική μέτριος κι'όμως γράφω τραγούδια...
Στη λογοτεχνία, πάνω απο δέκα βιβλία στη ζωή μου δεν έχω διαβάσει, κι'όμως γράφω...

Και έτσι θα συνεχίσω...έτσι έμαθα!
Δε μπορώ να το κάνω αλλιώς να δουλέψει!

Δεν έχω όρεξη να γράψω,να τραγουδήσω,να γελάσω πια...
Μεθάνε οι φίλοι μου και αφήνονται και τους κράζω... Κοιτάω τον σερβιτόρο και ζητάω λογαριασμό μη τυχόν και γίνουμε ρεζίλι...
Σε ποιούς ρε?
Σε ποιόν και γιατί?
Πως έγινα έτσι ρε?
Τρέμω σαν το ψάρι έτσι και ανοίξω το πορτοφόλι μου και έχει κάτω απο 30 ευρώ...
Έχω να κλάψω 6 μήνες, να μεθύσω τυχαία μια καθημερινή 1 χρόνο...
Χάλασα σε ρούχα 600 ευρώ...
Έχω να δω τα Κρίνα 2 χρόνια...

Μόνο να κράζω ξέρω...Να κριτικάρω τι είναι λάθος και τι σωστό...

Κοίτα που σιγά-σιγά γίνομαι ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΑΝΤΟΤΕ ΦΟΒΟΜΟΥΝ!!!
Την επόμενη φορά κοίτα εδώ να γράψει ο εγώ και όχι ο... ''ΕΓΩ''...
Πως έγινα έτσι ρε?

Καλημέρα σας!

4 comments:

an205 said...

Δεν είσαι ο ίδιος έχεις αλλάξει...
Μικρέ κρίση είναι θα περάσει...
Να σ' ακούσω να τραγουδάς και Πορτοκάλογλου "Είμαι μετρίως μέτριος και πάντα μετρημένος,
μα είμαι απ΄όλους πιό τρελός απ΄όλους σας κρυμμένος!" και τι στον κόσμο...
Δεν είναι τίποτα μην ανησυχείς είσαι σαν την ΑΕΚ ένα πράγμα, 2-3 "άτυχα" αποτελέσματα και περνάτε κρίση, ένα διπλό στην Καλαμαριά , λίγη βοήθεια από τους "φίλους" (ξέρεις....Joe Cocker)και όλα θα πάνε καλά! Α! και καμιά-δυό βδομάδες διακοπές για αλλαγή παραστάσεων. Αυτά, με αγάπη ο κολόγερος...
Υ.Γ. Ο καφές σου έχει κρυώσει...

Αστάρτη said...

Τι έπαθες μανάρι μου;
Κρίση οπως λέει και ο κολόγερος απο πάνω;
Πιέστηκες..πολλά μέτωπα άνοιξες, πολλές οι υποχρεώσεις κι αυτές οι pr δεν σου πάνε.Σε θυμάμαι τον προηγούμενο χειμώνα, να γράφεις, να γράφεις,να γράφεις...δεν νομίζω πως έχεις στερέψει..έχεις ακόμη πολλά να γράψεις.Ισως πρέπει μόνο να βρείς χρόνο να χαλαρώσεις.
Μην πέφτεις, μην αφήνεσαι.
Εδώ είμαστε εμείς, και θα συνεχίσουμε δίπλα σου..κι ας έχει κρυώσει ο καφές σου.
love u mate :)

Κατουρημένη ποδιά said...

χαλάρωσε.. μπόρα είναι θα περάσει.. Και αυτές οι μπόρες στη ζωή είναι. Θα φύγουν και θα ξανάρθουν..

Τι να πουν και οι γυναίκες που περνούν κλιμακτήριο, εμμηνόπαυση και δε συμμαζεύεται..

διάβασε εδώ.. http://www.myworld.gr/browse/791

υγ. μιλώντας για 1000μέτρα. Ο αθλητής άμα φοβηθεί έχασε. Όταν προσπερνάει τον αντίπαλο στην ανηφόρα δεν πρόκειται να χάσει..

greekfloyd said...

You reached for the secret too soon
You cried for the moon..

Nobody knows where you are
How near or how far..

ΚΙΤΡΙΝΑ ΦΩΤΑ - ΑΣΤΑΡΤΗ